wtorek, 28 lutego 2012

Witam serdecznie! :)

Pierwszy post na nowym blogu :) Dlaczego zdecydowałam się na prowadzenie szafiarskiego bloga? Inspiracji było kilka :) Po pierwsze, po raz pierwszy z takim blogiem spotkałam się, kiedy natknęłam się na bloga Kasi Tusk, który od pewnego czasu regularnie śledzę. Potem były blogi innych szafiarek, co doprowadziło mnie do odkrycia, że na internecie panuje nowa moda na prowadzenie blogów o tematyce modowej. Wtedy pojawiła się u mnie myśl: dlaczego wszystkie blogerki to drobne dziewczyny z rozmiarem 36 i 38? Co za sztuka ubrać się ładnie i modnie, gdy nosi się takie właśnie rozmiary? Przez myśl przemknął mi wtedy pomysł, aby założyć bloga o modzie w rozmiarze XL, ale jakoś chyba brakło mi do tego odwagi, bo przecież czym się tu chwalić...

Przełom nastąpił parę dni temu, kiedy moja siostra jakimś cudem natrafiła na bloga przesympatycznej Asi http://swiatasi.blogspot.com W jeden wieczór przejrzałam wszystkie posty i postanowiłam, że ja też się odważę i zacznę prowadzić swojego bloga.
Link
W taki oto sposób jestem tutaj i bardzo serdecznie wszystkich Was witam! :)

4 komentarze:

  1. No wreście założyłaś tego bloga
    Czekam na kolejny post !

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie, że nie tylko drobne dziewczyny mają blogi. Ja wręcz przepadam za blogami dziewczyn xl, zaś wspomnianą Asię uwielbiam! Tylko radzę ci wrzucać sporo większe zdjęcia, bo to parszywie niewygodne albo nic nie widzieć albo musieć kliknąć na każde, żeby zobaczyć więcej... Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK dzięki za poradę! Na początku nie umiałam wrzucać większych zdjęć, ale poszperałam w internecie i znalazłam poradę jak to zrobić. Rzeczywiście teraz to dużo lepiej wygląda :)

      Usuń
    2. I ja również witam Cię wśród blogerek:) Dziękuję za miły komentarz:) Życzę miłej przygody z blogowaniem:) pozdrawiam:*

      Usuń