poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Dolomity Sportowa Dolina w Bytomiu

W zeszłą sobotę odwiedziłam Dolomity Sportową Dolinę w Bytomiu Suchej Górze. Miejsce fantastyczne, przede wszystkim z tego względu, iż zaledwie parę kilometrów od centrum śląskiego miasta można poczuć się jak w jakimś górskim kurorcie. Jest to fajna miejscówka na odpoczynek zarówno bierny, jak i aktywny, latem oraz oczywiście zimą. Z pewnością wybiorę się tam także zimową porą, wtedy jest pewnie jeszcze bardziej klimatycznie. Póki co prezentuję Wam Dolomity Sportową Dolinę w scenerii letniej :)


 










top - Camaieu
spodnie - Camaieu
żakiet - H&M
wisiorek - Takko Fashion
kolczyki - Takko Fashion
buty - Lasocki CCC

7 komentarzy:

  1. Piękne miejsce odwiedziłaś i bardzo ładnie się prezentujesz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, całkiem fajne miejsce na odpoczynek i relaks, ładne zdjęcia....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce wygląda na bardzo przyjemne :) Nie słyszałam o nim wcześniej, mimo, że też jestem ze Śląska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny zestaw, podobają mi się takie zestawienia kolorów. Bardzo dobrze Ci w ciemnych dżinsach, i ten wisiorek wraz z narzutką są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no klimat ma to miejsce:) ładnie wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana super wyglądasz, taka radosna...wypoczęta ;) ..a miejsce piękne..idealne na weekend :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest super! Ten liść przypomina mi niektóre nausznice które widziałam w internecie i o których ostatnio pisałam u siebie na blogu. A jutro fotorelacja z farbowania włosów!

    OdpowiedzUsuń