wtorek, 31 lipca 2012

Powrót na bloga i obrona magisterki :)

Reaktywacja bloga :P Chociaż przyznam szczerze, że nie wiem na ile wystarczy mi motywacji, bo blogi mam dwa, drugi jest o decoupage, a myślę także nad założeniem trzeciego o wypiekach, bo od ponad roku fotografuję wszystkie moje poczynania kulinarne. Zobaczymy jak będzie. Póki co wracam tutaj, bo przyznam, że trochę się za Wami stęskniłam :)
Teraz trochę o mnie. W moim życiu nastąpiła istotna zmiana, 13-tego lipca (w piątek!) zdobyłam tytuł magistra! Obroniłam się na 5, z czego bardzo się cieszę :) Smutną informacją jest to, że tym samym nie jestem już studentką i aktualnie poszukuję pracy. Oby wszystko się jakoś ułożyło! :) Zdjęć z obrony na razie nie mam, czekam aż koleżanka się zmobilizuje i nam je prześle, wtedy umieszczę jakieś na blogu.

Z okazji obrony dostałam od rodzeństwa taki oto dyplom super magistra, który wykonali własnoręcznie!



10 komentarzy:

  1. No to gratulacje!!!!! Super się spisałaś (i rodzeństwo też :)).
    A z czego to się w ogóle obroniłaś? Jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Broniłam się z pedagogiki, specjalność zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i oligofrenopedagogika ;)

      Usuń
  2. dobrze, że wróciłaś, gratuluję mgr i powodzenia w poszukiwaniu pracy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też gratuluję,masz bardzo pomysłowe rodzeństwo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana GARTULUJĘĘĘĘĘ!!! :) super, że do nas wróciłaś :) ps. 13stego świętowałam swoje urodziny ;)) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Powodzenie w szukaniu pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje....powodzenia....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez gratuluje! Teraz czas na nowe wyzwania, powodzenia w znalezieniu dobrej pracy :)

    OdpowiedzUsuń