wtorek, 17 kwietnia 2012

Kwiecista bluzka

Niby mamy już połowę kwietnia, ale pogoda ciągle nie taka, o jakiej byśmy marzyły. Wczoraj było wyjątkowo zimno, deszczowo, ponuro i jakoś tak nieprzyjemnie, dlatego postanowiłam, że chociaż ubiorem przywołam troszkę prawdziwej kolorowej wiosny. Kwiecistą bluzeczkę kupiłam w zeszłym roku chyba jakoś na przełomie wiosny i lata, i tak się jakoś złożyło, że nosiłam ją tylko w ciepłe dni, więc nic na nią nie zakładałam. Wczoraj pogoda nie pozwalała, aby mieć pod kurtką tylko krótki rękaw, więc kombinowałam z czym ją zestawić, wybór padł na brązowy sweterek. Myślę, że całość wygląda w miarę dobrze :) Aha i przepraszam za brak butów, ale zdjęcia robiłam po powrocie do domu, tak na szybko, bo za chwilę znowu musiałam wyjść. W dodatku zdjęcia robiłam sama za pomocą samowyzwalacza :)





 
A oto efekty bawienia się fotoedytorem :P


Bluzka - C&A
Sweterek - Takko Fashion
Jeansy - Camaieu
Kolczyki - Takko Fashion

10 komentarzy:

  1. Urocza bluzeczka :) czuć u Ciebie wiosnę:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestawik. Bluzeczka ma piękne i kwiatki i bardzo podoba mi się dekolt. I super kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny klasyczny zestaw:) kolczyki bardzo ładne ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie dobrałaś sweterek do bluzeczki, podoba mi się :)
    Hehe, widzę, że nie tylko ja stałam się fanem tego edytora :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka śliczna!;) oby przywołała wiosnę....do tego świetnie dobrany sweterek, chociaż ja dodałabym jeszcze więcej koloru!;) (ahm, ale ja w sumie wszędzie dodawałabym kolory..;p)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) bluzeczka śliczna, a kolczyki cudne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie polecam zawijać pod spód, bo podwinięte jak na zdjęciu skracają Twoją sylwetkę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzeczka! Bardzo romantyczny wzór i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka i kolczyki, takie wiosenne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosennie i tak powinno być !:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń