środa, 4 kwietnia 2012

Łupy z second handu

W myśl stwierdzenia, że nic tak nie uszczęśliwia kobiety jak zakupy, trochę pobuszowałam po sklepach i second handach w zeszłym miesiącu. Z jednej strony potrzebowałam paru nowych rzeczy, a z drugiej strony tak po prostu, dla poprawy sobie humoru :) W dzisiejszym poście pokażę Wam część rzeczy, które upolowałam w second handzie.

 Bluzka - George (na zdjęciu nie widać jej fasonu, a nawet patrząc na nią w rzeczywistości
 trudno to zauważyć, ale już ubrana pięknie podkreśla talię)



Bluzka - Atmosphere (co prawda za różem nie przepadam, ale ta mi się spodobała, 
na co dzień będzie jak znalazł)



 Bluzka - Next (dosyć długo zastanawiałam się nad tym, czy ją kupić, przede wszystkim ze względu
na ten wyrazisty, rzucający się w oczy wzór, ale w końcu się na nią zdecydowałam, 
mam nadzieję, że dobrze zrobiłam)



Spódnica - Prima Collections (kiedy zobaczyłam ją na wieszaku, a dokładniej jej kolor, stwierdziłam,
że muszę ją kupić! Bo to przecież MIĘTA! - najmodniejszy kolor tego sezonu ;) żarty żartami, 
ale kolor faktycznie niesamowicie mi się podoba, nie jestem tylko pewna czy długość jest 
odpowiednia, bo sięga mi mniej więcej do połowy łydki, więc zastanawiam się czy by jej nie skrócić, 
aby sięgała lekko za kolano, jak myślicie?)  

 



11 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy, gratuluję udanego polowania :)
    Spódnicę bym skróciła, długość do połowy łydki nie wygląda zbyt dobrze, najlepiej jak spódnica sięga do najcieńszego miejsca w nodze, czyli pod kolanem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nabytki. Faktycznie to najlepszy sposób na wszystko :) Moimi faworytami jest nr 1 i 3 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne "łupy" ;) spódniczka cudna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy:) też uwielbiam sh ! większość mojej szafy to łupy ! najbardziej podoba mi się bluzka nr 1 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzka po prostu genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się.
    Pierwsza jest the best.
    U mnie na blogu nowość.
    Video z moim udziałem.
    Masz może ochotę zobaczyć.?Zapraszam:))
    Zostałam o tagowana.
    Było by mi miło jakbyś zadała mi jakieś pytania w kom. pod notką.

    OdpowiedzUsuń
  7. no no niezłe łupy, gratuluję udanych zakupów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka z Next...świetna, od dawna szukam w sh czegoś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi sie bluzka Next! świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  10. jedynie bluzka z nexta się do czegoś nadaję.. reszta out. ewentualnie jeszcze ta spódnica z jakąś bokserką..

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jakie ładne okazy zwłaszcza ta biała bluzeczka i ta spódniczka - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń