niedziela, 3 czerwca 2012

Brzoskwiniowa marynarka

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej zbliżają się wielkimi krokami! :) Wiem, że to dość nietypowe wśród kobiet, ale jestem wielką fanką piłki nożnej. Może wielką to za duże słowo, ale interesują mnie rozgrywki piłkarskie, zarówno te nasze ligowe, jak i właśnie takie większe imprezy. Szczerze mówiąc, parę lat temu te moje zainteresowanie było jeszcze większe, nawet chodziłam z koleżanką bądź bratem na niektóre mecze ligowe :P Teraz na mecze już nie chodzę, jednym z powodów jest na pewno strach przed stadionowymi chuliganami... Ale nie o tym rzecz. W sobotę spędziłam miły dzień z rodzinką w centrum handlowym, ależ się ucieszyłam, jak nagle moim oczom ukazała się gigantyczna piłka! Była to replika oficjalnej piłki na Euro 2012, czyli piłka o nazwie Tango. Oczywiście musiałam sobie zrobić przy niej zdjęcie :) Przy okazji mogę Wam zaprezentować nowe buty oraz marynarkę. Butów niestety nie widać za dobrze, są one zamszowe w kolorze szarym. Marynarka z podwijanymi rękawami ma kolor brzoskwiniowy, bardzo polubiłam ten kolor oraz oczywiście samą marynarkę też :)




Marynarka - Reserved
Bluzka - Zara
Spodnie - Camaieu
Torebka - New Look
Buty - Bata

16 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, dobrze że polubiłaś marynarkę bo super w nie wyglądasz. Ja nie interesuję się piłką ale moja córka jest fanką:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka ma sliczny kolor pieknie pasuje do twoich ciemnych wlosow. To zdjecie przy pilce pozazroscil moj syn :) ale narazie musi sie zadowolic koszulka z Euro 2012.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ślicznie w tej marynarce wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardzo podoba się kolor marynarki, świetna do całości stroju....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za odwiedziny. Cieszę się, że o mnie pamiętasz.:-)
    Wybacz, że w ten sposób odp. i rzadko, jednak brak czasu nie pozwala mi na posiedzenia na Blogach.;-*
    Życzę udanego długiego weekendu!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, a marynarka jest super, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna fotka :) Marynarka rzeczywiście jest bardzo fajna, szkoda, że nie założyłaś jakiegoś wisiorka pod kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie założyłam żadnego wisiorka, bo na bluzeczce przy dekolcie jest aplikacja z perełek i nie chciałam żeby się to ze sobą "gryzło" :) Ale faktycznie jak się patrzy na zdjęcie, to tej aplikacji nie widać i aż się prosi o jakiś wisiorek, też to zauważyłam ;)

      Usuń
    2. A to zupełnie zmienia postać rzeczy jak tam coś jest :)

      To, gdzie jesteś to jest Silesia? Jesteś z Katowic? :)

      Usuń
    3. Tak, to jest Silesia. A ja nie z Katowic, ale bardzo blisko, bo z Chorzowa :)

      Usuń
    4. No popatrz, a ja w Gliwicach studiowałam :D

      Usuń
  8. Bardzo oryginalne zdjecie :) a marynarka poprostu śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna marynarka, ladny ma kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę sobie sprawić marynarkę w takim kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. The color of the blazer is just great.

    XX,
    Jenny

    OdpowiedzUsuń