czwartek, 24 maja 2012

Spotkanie autorskie z Markiem Niedźwieckim w Bibliotece Śląskiej

Końcówka maja mija mi bardzo sympatycznie! Co dzień, to jakieś nowe wydarzenie, nie zawsze zaplanowane... ale po kolei :) W środę popołudniu wybrałam się do Biblioteki Śląskiej w Katowicach w celu oddania książek oraz wypożyczenia paru nowych, takich dla mnie do poczytania (te, które oddawałam były mi potrzebne przy pisaniu pracy). W bibliotece byłam jakoś parę minut przed godziną 17 i czego się dowiedziałam?... punktualnie o 17 miało się tam odbyć spotkanie autorskie z panem Markiem Niedźwieckim! Nie wiem, czy wszyscy kojarzą, ale jest to pan, który m.in. prowadzi sławetną Listę Przebojów w radiowej Trójce. Oczywiście poszłam na to spotkanie, kupiłam nawet jego książkę i udało mi się zdobyć autograf! :) Strasznie się cieszę, że przez zupełny przypadek! mogłam uczestniczyć w takim wydarzeniu. Pan Marek bardzo ciekawie mówił o pracy w radiu oraz o swoim prywatnym życiu, a także opowiadał ciekawe anegdoty, licznie zgromadzona publiczność była zachwycona, ja również :)


  

4 komentarze:

  1. lubię tego gościa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tego pana, gratuluję takiego miłego spotkania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze! ten pan to naprawde legenda. Dorastalam w tamtych czasach i na liste przebojow Marka Niedzwieckiego wracalo sie do domu i siedzialo przy radiu. To byly niesamowite czasy niczego nie bylo a ta lista przebojow to jedyne co mlodzi wtedy mieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że spędziłaś świetnie czas i to przez przypadek! Bardzo lubię słuchać ludzi, którzy mają coś ciekawego do powiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń