niedziela, 6 maja 2012

Majówkowo :)

Dzisiaj szybki post z jednym z moich majówkowych zestawów. Jako, że pogoda sprzyjała, to urządziliśmy sobie z rodzinką grilla na działce :) Na tą okoliczność wybrałam jeansy i zwykłą, luźną bluzkę, bo wiadomo, że przede wszystkim liczy się wygoda. Szczerze mówiąc, to letnia pogoda mnie trochę zaskoczyła, bo okazało się, że nie mam żadnych krótszych spodni, będę musiała się rozejrzeć za jakimiś fajnymi rybaczkami. Ogólnie, to majówkę spędziłam raczej na wypoczynku, w końcu trzeba było naładować akumulatory, aby wraz z następnym tygodniem wziąć się porządnie za pisanie mojej pracy magisterskiej :)




Bluzka - Atmosphere, sh
Spodnie - Camaieu
Buty - CCC
Kolczyki - Takko Fashion


12 komentarzy:

  1. Na początek powodzenia w pisaniu pracy :)
    A teraz druga sprawa, pięknie wyglądasz w ciemnych jeansach wyszczuplają i ta luźna bluzeczka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz Kochana! :) ps. trzymam kciuki, żeby to pisanie pracy szło bez problemu :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka, mił jest spędzać czas na świeżym powietrzu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, nie duś się w tych jeansach! :)
    Lato tuż tuż, więc biegiem na zakupy.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit na luzie!
    powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też szukam fajnych rybaczek(baczków?;))
    fajnie wyglądasz...na luzie, ale dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie:) ale Ty masz dziewczyno czym się pochwalić:) no no :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wypoczynek był też w ruchu co się bardzo chwali :) Bardzo dobrze, że udało Ci się naładować akumulatorki i powodzenie w pisaniu tej pracy :)
    Świetny zestaw, koszulka ma fajne rękawki i kolor Ci bardzo pasuje. No super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już za wczas zadbałam o krótkie spodenki i jak jeszcze było zimnawo zaopatrzyłam się w dwie pary cienkich dżinsowych rybaczek - polecam Clockhouse - mają bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz, ale mam nadzieję, że nie ostatni! Zapraszam oczywiście i dziękuję za odwiedziny! :*
    Ja też majówkę spędziłam na świeżym powietrzu, pogoda świetnie dopisywała, więc grzechem było nie skorzystać! Ostatnie dni były tragiczne, ale np. dziś u mnie znowu słońce! Nie jest może zbyt ciepło, aleee.. nie ma co narzekać! Na taki wypoczynek też wybieram jeansy i coś luźnego, choć teraz -> lato już tuż, tuż trzeba będzie zakupić rybaczki itd.

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń