wtorek, 22 maja 2012

Wesołe Miasteczko w Chorzowie :)

Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo bardzo miło :) Pogoda zapowiadała się idealnie, a musiałyśmy z siostrą do 29 maja wykorzystać nasz groupon, dlatego zdecydowałyśmy, że to właśnie dzisiaj wybierzemy się do Wesołego Miasteczka w Chorzowie :) Chyba żadne słowa nie będą w stanie oddać tych wszystkich emocji, które nam dzisiaj towarzyszyły! Poczułam się trochę jak mała dziewczynka, która lata temu odwiedzała Wesołe Miasteczko z dziadkiem :) Oczywiście atrakcje, z których korzystałam dzisiaj były inne, niż te sprzed kilkunastu lat, ale radość była pewnie ta sama :D Chociaż, co tu kryć, mnóstwo urządzeń i tak pamięta jeszcze czasy PRL-u, ale są też fajne nowości, tak więc warto odwiedzić to miejsce. Serdecznie polecam i zapraszam :)


 









  Sukienka - Takko Fashion
Leginsy - New Look
Sandały - Lasocki, CCC
Torebka - Green Point
Kolczyki - kupione nad morzem



10 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia;) ja niestety nie przepadam takich miejsc za bardzo się boję... a sukienkę masz super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna tunika w krateczke bardzo stylowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna tunika, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w tym wesołym miasteczku jako uczennica podstawówki do dzisiaj pamiętam:)Śliczna sukienka, mam słabość do kratek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka,zazdroszczę zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) ...widać(po uśmiechu na każdym zdjęciu), że naprawdę dobrze się bawiłaś ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło spędzony czas :-) Również pamiętam jak chodziłam jako mała dziewczynka do wesołego miasteczka. Choć teraz jakoś nie przepadam za takimi miejscami, trochę się boję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ah, w wesołym miasteczku nie byłam od dawnaaa dawna :) ostatnio jednak wybrałam się do chorzowskiego zoo. bezpieczniej trochę ;d a Twoja stylizacja urocza, w sam raz na taki wypad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jak ja lubię wesołe miasteczka! Mimo, że mam lęk przed karuzelami to lubię patrzeć jak inni na nich jeżdżą :) Bardzo fajne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widac ze masz zgrabne nogi, moze kiedys sprobujesz ubrac ta tunike/sukienke bez leginsow?

    OdpowiedzUsuń