środa, 2 maja 2012

Dziewczyna marynarza ;D

Gdy siostra zobaczyła mnie w tym zestawie, krzyknęła: "Wyglądasz jak dziewczyna marynarza!" i stąd tytuł dzisiejszego posta ;D Ostatnie iście letnie dni skłoniły mnie do założenia białych spodni, które są wykonane z cienkiego, przewiewnego materiału, dlatego bardzo lubię w nich chodzić podczas upałów :) Jeżeli dół biały, to na górę zazwyczaj zakładam coś w ciemnym kolorze, tak też było tym razem. Do tego, aby nadać zestawowi trochę koloru, wzięłam moją nową TOREBKĘ, w której się po prostu ZAKOCHAŁAM!!! ;)



 
  

 
 



Bluzka - C&A
Spodnie - H&M
Torebka - New Look
Buty - CCC
Opaska - Claire's
Biżuteria - prezent



13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw, świetnie się w nim prezentujesz. Wszystko fajnie leży :) Też bym chciała mieć takie spodnie, ale znając mnie po pierwszej pół godzinie byłyby ufajdane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrany tytuł,zestaw bardzo na tak, ja też chcę takie spodnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie fajne ale moim zdaniem troszke za male :) natomiast torebunia piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie noś do dłuższej bluzki, bo teraz wygląda jakby zaraz miały pęknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, nic nie pęknie :D

      Usuń
    2. oprócz tego dosyć nieestetycznie układa się.

      Usuń
  5. Masz śliczną torebkę, ładny zestaw, bardzo letni ze wzglądu na białe spodnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna torebka....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny letni zestaw :-) A torebka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. jej piękna torebka :DDD

    /tak przypinka z Katowic:DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech...sama bym się zakochała w takiej torebce, będąc jej posiadaczką... Śliczna jest - akurat w kolorach, które ostatnio uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam styl marynistyczny! Paseczki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta Twoja torebka!!CHCE!

    OdpowiedzUsuń