piątek, 18 maja 2012

Czarne koronkowe bolerko

Wczoraj był ostateczny termin złożenia prac magisterskich u naszej promotorki, więc ostatnie dni (i noce) były na prawdę ciężkie... Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Przynajmniej pisanie mam już z głowy, z czego bardzo bardzo się cieszę :) Pewnie będę musiała wprowadzić jeszcze jakieś poprawki, ale to już tylko, mam nadzieję, kosmetyczne kwestie :) Powiem szczerze, że pisanie w ciągu studiów 2 prac dyplomowych nie jest najlepszym pomysłem, no ale cóż zrobić, skoro wprowadzili podział na studia licencjackie i magisterskie.

Zestaw, który dzisiaj prezentuję pochodzi jeszcze z zeszłego weekendu, kiedy byłam na urodzinach u dziadka. Białe spodnie już były na blogu, torebka też. Nowością jest czarny zwykły top oraz koronkowe bolerko :)   






Top - Takko Fashion
Bolerko - Takko Fashion
Spodnie - H&M
Torebka - New Look
Biżuteria - prezent


8 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, lubię łączyć biały z czarnym. Dobrze że pisanie za Tobą teraz czas na mały odpoczynek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Mam bluzkę, która wygląda jak złożenie Twojego topu i bolerka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię połączenie bieli i czerni i często do niego wracam....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie:) ekstra jest to bolerko i torebka:) wielki plus ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratulacje, że to najgorsze masz już za sobą, teraz to tylko formalność :)
    Zachwycona jestem bolerkiem. Fajna torebka i pięknie wyszłaś na tym ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię połaczenie bieli z czernią! teraz tylko przygotowanie do obrony i tytuł masz w kieszeni! życze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz w tym zestawie a bolerko dodaje duzej elegancji mysle, ze ci posluzy w wielu stylizacjach. Torebusia tez urocza :)
    Wygladasz tak mlodo, ze nie moglam uwierzyc, ze prace magisterska piszesz, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń