niedziela, 4 marca 2012

Odrobina energetyzującej czerwieni :)

Nawet całkiem spora ta odrobina ;) Szczerze mówiąc, do dzisiaj sama sobie się trochę dziwię, że zdecydowałam się na kupno tuniki w tym właśnie kolorze, bo generalnie preferuję bardziej stonowane kolory, nie rzucające się aż tak w oczy. Pamiętam jednak, że kiedy przymierzyłam ten sweterek, to byłam zachwycona widokiem w lustrze :P Z resztą parę osób powiedziało mi, że bardzo ładnie mi w tym kolorze, a jak Wy sądzicie? :)



Sweter/tunika - H&M;
Bluzka - no name, sh;
Spodnie - New Look;
Buty - New Look;
Torebka - Bata;
Korale - H&M;
 

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tym kolorku:) Tunika ślicznaaaa :):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Cie w czerwieni.

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna torebka i bluzka - ta czerwień . Zapraszam do mnie . Spodoba ci się mój profil - obserwuj .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek i bardzo ładni w nim wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No i dobrze Ci mówią. Genialnie Ci w tym kolorze, podkreśla Twój piękny kolor skóry.
    Nie kolory nas pogrubiają, a kroje ubrań lub sposób ich dobierania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa, utwierdziłyście mnie w przekonaniu, że jest mi dobrze w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadza się, bardzo ładnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tak uważam, że super kolor i dobrze do Ciebie pasuje. Więcej takich poproszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń