niedziela, 25 marca 2012

Premiera legginsów i spódniczki

Przez ostatnie tygodnie miałam nawał pracy związany między innymi z moją pracą magisterską, na szczęście wszystko zmierza w dobrym kierunku, mam przynajmniej taką nadzieję ;) Poza tym, dopadła mnie chyba jakaś chandra przedwiosenna i wszystko wokół wydawało mi się beznadziejne. Przez ten czas nie miałam nawet czasu, ani ochoty na robienie sobie zdjęć i umieszczanie ich na blogu, ale teraz wszystko powinno wrócić do normy. Hmm... wiosna to jednak taki czas, w którym łatwiej o optymizm i patrzenie w przyszłość z nadzieją! :)

Prezentuję Wam dzisiaj mój wczorajszy outfit, w którym byłam na urodzinach kuzynki. Swoją premierę tego dnia miały legginsy oraz jeansowa spódniczka. Jakoś nigdy wcześniej nie nosiłam legginsów, gdyż nie umiałam się do nich przekonać i byłam święcie przekonana, że tego typu zestawy, czyli legginsy i krótka spódniczka, nie są dla mnie! Z resztą w spódniczkach i sukienkach chodziłam zawsze bardzo bardzo rzadko, najwyżej parę razy w roku i to najczęściej w jakichś szczególnych dniach, podczas uroczystości, itd. Myślę, że teraz się to zmieni i częściej będę je zakładała, bo zestaw okazał się niesamowicie wygodny! :)





Bluzka - Zara
Kurtka z ekoskóry - Takko Fashion
Spódniczka - Camaieu
Legginsy - New Look
Szalik - F&F
Buty - sklep Ambra
Torebka - Bata

8 komentarzy:

  1. I ładnie i wygodnie więc nie ma się tu nad czym zastanawiać i częściej sięgać po kobiece ciuchy ;) Baa mądrala, ale taż niedawno myślałam podobanie i też dopiero się przekonuje do czegoś innego niż spodnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy szaliczek, i świetna EkoSkóra !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) kurteczka cudna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż ja mogę powiedzieć na ten zestaw? :D Mogę to, że w okresie przejściowym sama bardzo często się tak ubieram, więc jakże mogłabym coś złego o tym napisać :D Więc powiem jedynie: bardzo fajnie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurtka.
    obserwujemy?
    www.coonsly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak leginsy;) bardzo fanie

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie lubię takie zestawy :) bardzo dobrze w nim wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń